Правила

Для проходження веб-квесту клас ділиться на 3 команди "Жерці Амон Ра", "Юні Магеллани", "Мудрі Сови". Кожна команда обирає собі підходящу роль в залежності від своїх інтересів.  Кожна команда виконує свої завдання. Завдання веб-квесту -це окремі блоки завдань, для проходження якого кожній команді потрібно підібрати певну літературу та виконати відповідні завдання. 
    Після завершення роботи над веб-квестом проводиться публічний захист робіт (звіт) у вигляді презентації. З кожної команди будуть виступати по одному учаснику.

Порядок роботи
1. Ознайомитися з темою і проблемою веб-квесту.
2. Пройти вхідне анкетування.
3. Обрати роль та ознайомитися із завданнями своєї ролі.

3.1. Група- «Жерці Амон Ра».Члени цієї групи перед проходженням квесту:
1.Знаходять інформацію про час та умови римського завоювання Британії, визначають вплив поневолення на розвиток тогочасного Лондинія.
2. Аналізують напад норманців та період правління Вільгельма Завойовника та його сталення до англійських міст.
3.Досліджують характер правління Стюартів та династії Тюдор.
4.Характеризують вплив чуми та великої пожежі на жителів міста.
5.Описують умови сходження на трон та характер правління королеви Вікторії.
6.Добирають ілюстративний матеріал(фото, портрети,відео)
7.Порівюють правління королев Єлизавети1 та Єлизавети2.
8.Прослідковують зв’язок реформ королеви Єлизавети2 із сучасним економічним зростанням Лондона.
9..Як результат своєї роботи учні мають презентувати тематичну газету  та звітну презентацію роботи групи.
3.2.Група – «Мудрі Сови»
Члени цієї групи досліджують таке проблемне питання: «Як перо увіковічнює славу всієї країни?»
1.Учні читають такі твори як: « Собака Баскервілів» А.К.Дойла, «Пригоди Олівера Твіста» Ч.Діккенса вірші Байрона(на вибір)
2.Визначають головні проблеми, які були порушені у творах.
3.Ознайомлюються з біографіями письменників.
4.Відворюють історії написання творів та історичні епохи, які вони описували..
5.Переглядають кінофільми, зняті на основі однойменних творів та співвідносять прочитане з побаченим.
6.Описують вплив популярності твору «Шерлок Холмс» на процвітання міста за «вікторіанської доби» й до сьогодні.
7.Проводять опитування серед молоді щодо питання: « Що на вашу думку принесло Лондону більшу славу: кінофільм про Шерлока Холмса чи книга Артура Конана Дойла?»
8. Аналізують результати отримані під час опитування, яке було проведене в соціальних мережах.
3.3.Група – «Юні Магеллани»
Члени цієї групи досліджують таке проблемне питання: Як положення на карті світу визначило майбутнє столиці?
1.Визначають особливості географічного положення міста Лондон.
2.Досліджують роль річки Темзи в житті міста.
3.Аналізують причини популярності міста серед туристів.
4.Характеризують основні культурні пам’ятки та визначні місця.
4. Скласти план пошуку інформації для своєї ролі.
5. Пройти всі завдання квесту, які відпогвідають певній ролі.
7. Оформити звіт у вигляді мультимедійної презентації (створення слайдів і презентацій в програмі PowerPoint), веб-сторінки або буклету (створення в додатку Publisher буклетів).
8. Ознайомитися з критеріями оцінки вашого звіту, залежно від обраної форми представлення (вкладка Критерії оцінки).
9. Обговорити результати роботи в команді.
10. Підготуватися до захисту.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

В ажко знайти на карті світу країну,  яка б об'єднувала в собі тисячолітню історію і таку кількість визначних пам'яток. Безліч люд...